آیا درمان برای توقف نشت پروتئین با دیابت وجود دارد

چهار شنبه 25 مرداد 1396
ن : lafee

آیا درمان برای توقف نشت پروتئین با دیابت وجود دارد

دکتر، من ناقص پروتئین است که به تازگی به کلیه من آسیب رسانده است، من دیابت نوع 2 را تشخیص داده ام. آیا درمان برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد؟ این پیامی است که توسط یک بیمار ارائه شده است، آیا سؤالی دارید که میخواهید مشورت کنید؟ اگر چنین است، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 ارسال کنید تا جزئیات بیشتری کسب کنید.

در حالت طبیعی، بدن ما مسئول هضم غذاهایی است که هر روز غذا می خوریم، که مواد مفید و مواد ناخواسته را در خون تولید می کند. و سپس کلیه، فیلتر کردن خون است که دفع زباله هایی مانند کراتینین، اوره خون و آب اضافی از بدن و دفع مواد مفید مفید مانند گلبول قرمز و پروتئین در خون است. در حالی که هنگام ذخیره بیش از حد قند در خون، سلول های کلیه و بافت ها با تخمیر بیش از حد قند آسیب می رسانند، در نتیجه، مانع فیلتر کردن و مانع الکترولیتی در کلیه نیز آسیب دیده است. در نتیجه مواد سمی به خون وارد می شوند و سپس پروتئین ها و گلبول های قرمز خون به اوره می رسند، منجر به پروتئینوری و هماچوری می شود.

همانطور که ما می دانیم علل پروتئینوری با دیابت، ما باید توجه بیشتری به دنبال درمان که برای زنده ماندن آن است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی است و گیاهان فوق العاده ای حاوی این درمان هستند، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن، با اتصال دستگاه اسموتیک و دو کیسه دارویی، مواد فعال در داروهای گیاهی بیرون می آیند و سپس با کمک دستگاه اسمزی به داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنید.

ایمونوتراپی این است که اختلالات ایمنی را تنظیم و ایمنی را با شش مرحله از جمله تشخیص دقیق، ترخیص ایمنی، مسدود شدن ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی بهبود بخشد.

علاوه بر این، درمان های دیگر شامل حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، طب سوزنی نیز برای درمان کلیه بیمار استفاده می شود.

با اجرای این درمان ها، پروتئینوری می تواند از ریشه رهایی یابد. آیا هنوز هم با پروتئین در ادرار مواجه می شوید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.


لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/proteinuria/5637.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا درمان برای توقف نشت پروتئین با دیابت وجود دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.